NASZE MAGAZYNY:
Najnowszy numer:

Zapoznaj się z zawartością
najnowszego numeru magazynu
RBT Magazyn 4/2018
Prenumerata
Aktualności
Archiwum czasopism
Kwiecień pod znakiem markiz Grupy TOP

Grupa TOP już po raz czwarty zorganizuje najbardziej rozpoznawalne wydarzenie branży osłonowej w kraju - DNI OTWARTYCH MARKIZ. Akcja DOM już w kwietniu!

Ogólnopolska akcja DNI OTWARTYCH MARKIZ to wydarzenie bez precedensu. Kilkanaście firm we współpracy z najlepszymi dostawcami przygotowuje najbardziej rozbudowaną, kompleksową, promocyjną ofertę zadaszeń tarasowych na rynku. Salony biorące udział w akcji w trakcie trwania DOM cieszą się niespotykaną w skali roku frekwencją, ale to nie jedyna korzyść…

Skąd pomysł DNI OTWARTYCH MARKIZ i co daje uczestnikom?

Kooperacja lokalnych firm z krajowymi dostawcami w ramach wspólnego, ogólnopolskiego projektu gwarantuje wymianę doświadczeń i fachowej wiedzy, wzajemne wsparcie techniczne i rozwój uczestników. Ogromną korzyścią marketingową jest wypracowanie wspólnych katalogów produktów i projektów graficznych, ujednolicona identyfikacja wizualna i komunikacja w mediach społecznościowych. Dzięki sile grupy całość realizowana jest na wysokim poziomie przez ekspertów z branży marketingu i PR. Jednym z głównych założeń akcji jest wzajemne wsparcie lokalnych uczestników i co ważne – zasada udziału tylko jednej firmy z danego miasta. Dotychczasowe edycje przyniosły szereg korzyści dla uczestników w postaci wzrostu ich rozpoznawalności, rewelacyjnych efektów sprzedażowych, wzajemnego inspirowania i modernizacji showroomów czy wymiany doświadczeń w zakresie produktów i modeli biznesowych. Jak zaznaczają pomysłodawcy projektu – ogromną wartością jest też fakt integracji członków Grupy TOP oraz zwiększający się z każdą edycją zasięg akcji.

Celem i wyzwaniem stawianym przed każdą kolejną edycją jest odświeżanie i ulepszanie formuły akcji, dlatego tegoroczne wydarzenie realizowane będzie przy wsparciu profesjonalnej agencji Public Relations, czuwającej nad sprawną realizacją przyjętej strategii komunikacji.

- Zachęcamy wszystkie zainteresowane współpracą firmy do zgłaszania się. Filozofia Grupy TOP polega na rozwoju sieci współpracy, co gwarantuje każdemu jej uczestnikowi wymierne korzyści. Akcja już niebawem, dlatego ci, dla których liczne benefity stanowią wartość – nie powinni zwlekać. Wystarczy skontaktować się z nami np. za pośrednictwem strony www.grupatop.pl – zachęca Jarosław Żak z firmy Wiolla, jeden z inicjatorów DOM, Partner Grupy TOP.

DOM w 2018

Udział w tegorocznej akcji potwierdzili wszyscy ubiegłoroczni uczestnicy, tj. firmy DRAGON, HELLA, MARKILUX I SOLARTECH, a nasze szeregi poszerzą także nowi dostawcy i firmy z miast, w których Grupa Top nie posiada jeszcze swoich przedstawicieli. O szczegółach będzie można przeczytać na naszej stronie internetowej lub profilu na FB - zapowiada Wojciech Guzek z firmy Monolith i dodaje - z roku na rok formuła projektu przybiera na sile, co świadczy o jej znaczącym charakterze w branży technik osłonowych.

Akcję DNI OTWARTYCH MARKIZ organizuje dwanaście firm z całej Polski, które połączyła pasja do technik osłonowych. Udzielają sobie wzajemnego wsparcia technicznego, handlowego i marketingowego. Dzielą się know how i innowacyjnymi rozwiązaniami gwarantującymi zwiększenie efektywności każdego z członków organizacji. Organizacja ogólnopolskich wydarzeń, mających przybliżyć gamę proponowanych rozwiązań, promować marki uczestników i dostawców, to jeden z planów rozwojowych Grupy TOP na 2018 rok. DOM to główna, choć nie jedyna akcja planowana przez GT w 2018 roku.

www.grupatop.org
admin | dodano 2018-03-14
TAGI: magazyn RBT Rolety Bramy Techniki Osłonowe | Grupa TOP | markiza | markizy | Dni Otwartych Markiz | akcja DOM