Zrównoważony rozwój jest jednym z naszych podstawowych fundamentów, jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszym podejściem jest osobiste monitorowanie. To jest nasze DNA, a obsługa i dostępny kontakt to nasza największa cecha charakteru. Kluczowe wartości, z których jesteśmy dumni już od pół wieku. W 1973 roku Jean-Pierre Suys założył naszą firmę. Tymczasem, z Thibaut Suys na czele, u steru mamy drugie pokolenie rodziny Suys i świętujemy naszą złotą rocznicę! Świętowanie 50-lecia firmy rodzinnej okazało się idealnym momentem na dokonanie zmiany i zmianę marki na SUYS. SUYS jest krótki, ale mocny i reprezentuje rodzinny charakter naszej firmy. Co idealnie pasuje do naszego osobistego i rozsądnego podejścia. Przejście na SUYS pozwala nam przyciągnąć większą publiczność i stworzyć silniejszą markę.
Firma powstała pół wieku temu w Belgii. Zaczęło się wówczas od arkuszy i profili z tworzyw sztucznych, a później skończyło się także na roletach PCV.
Z biegiem lat udział aluminium wzrastał. Rolety aluminiowe czy screeny charakteryzują się długą żywotnością i są surowcem, który można poddawać recyklingowi w nieskończoność. Dlatego dzisiaj skupiamy się głównie na aluminium. Podstawową działalnością w naszej belgijskiej siedzibie jest w dalszym ciągu produkcja lameli i profili do skrzynek roletowych. Na rynkach zagranicznych, takich jak Francja, Wielka Brytania i Europa Wschodnia, od dziesięcioleci jesteśmy uznanym dostawcą tych półproduktów.
Ponadto oferujemy gotowe produkty, takie jak rolety, screeny, bramy roletowe, moskitiery oraz, od niedawna, aluminiowe panele elewacyjne. Dlatego jesteśmy dumni nie tylko z montażu tych gotowych produktów, ale także z tego, że sami produkujemy wszystko od początku do końca.
Dzięki pełnej integracji z własnym zarządzaniem skupiamy się na realizacji naszych produktów od A do Z. Oznacza to, że jesteśmy odpowiedzialni za formowanie rolkowe naszych listew i skrzynek aluminiowych, wytłaczanie naszych profili PCV, konfekcjonowanie tkanin i malowanie proszkowe naszych produktów. Daje nam to przewagę na przykład w zakresie zapewnienia jakości i elastyczności. Ale przewaga leży głównie w kunszcie, który budowaliśmy przez ostatnie 50 lat.
Zaangażowanie naszych pracowników, miłość do produktu i znajomość branży jak własną kieszeń: to wszystko składa się na tę pasję. Co idealnie pasuje do naszego osobistego i rozsądnego podejścia. Przejście na SUYS pozwala nam przyciągnąć większą publiczność i stworzyć silniejszą markę.
fot. SUYS
ŹRÓDŁO: SUYS