Wraz z początkiem października 2021 roku Związek POiD, razem z Partnerami, rusza z nową kampanią społeczną „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ”. Akcja będzie kładła duży nacisk na edukację proekologiczną Polaków w zakresie inwestycji budowlanych oraz inspirowała ich do wyboru energooszczędnych rozwiązań i technik montażowych przy budowie czy remoncie domu. Realizacji celów inicjatywy posłużą wielokanałowe działania.

Dzięki kampanii „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ”, która potrwa do końca sierpnia 2022 roku, konsumenci poznają zalety rozwiązań produkowanych z recyklingu czy wykorzystujących energooszczędne technologie. Dodatkowo, przekonają się o korzyściach dla ekologii, budżetu domowego i własnego komfortu, płynących z dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej. Co więcej, zyskają wiedzę na temat gospodarki o obiegu zamkniętym oraz możliwości dofinansowania inwestycji w termomodernizację domu, m.in. z programów rządowych. – W ostatnim czasie świadomość ekologiczna Polaków wzrosła. Z badań Ministerstwa Klimatu i Środowiska wynika bowiem, że dla 94% rodaków zmiany klimatu to ważny problem. Co istotne, aż 73% badanych dba o środowisko w trosce o przyszłe pokolenia. Dlatego, za pośrednictwem kampanii „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ”, chcielibyśmy ich uświadamiać, że mogą zatroszczyć się o przyszłość swoich dzieci i wnuków, budując, remontując i eksploatując swoje domy w sposób zrównoważony – tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD.

W ramach akcji zaplanowano szereg różnorodnych aktywności. Przewidziana jest kampania Public Relations przy wsparciu patronów medialnych inicjatywy. Realizowane będą również materiały video w przystępny sposób wyjaśniające odbiorcom m.in. korzyści płynące z wykorzystania rozwiązań z recyklingu. Osią działań kampanii będzie zaś strona internetowa z galerią rekomendowanych produktów Partnerów, blogiem pełnym wiedzy, inspiracji i praktycznych porad ekspertów, wyszukiwarką rekomendowanych punktów sprzedaży i montażu produktów stolarki budowlanej, a także mapą punktów zbiórki zużytej stolarki. Nie zabraknie również komunikacji na popularnych kanałach social media, czemu posłuży fanpage „DOBRY MONTAŻ-BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” na Facebooku, gdzie na bieżąco publikowane będą treści dotyczące ekologicznych rozwiązań w budownictwie. Dla uczniów i nauczycieli szkół branżowych przygotowano zaś kontynuację szkoleń online w ramach grupy na Facebooku „Porozmawiajmy o dobrym montażu”. Co więcej, idea akcji promowana będzie również za pośrednictwem ogólnopolskiej kampanii radiowej w kilkunastu wybranych stacjach radiowych, wiosną 2022 roku.

Partnerami kampanii „DOBRY MONTAŻ-BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” są prekursorzy ekologicznego budownictwa, wiodące firmy z polskiej branży stolarki budowlanej: Anwis, BFT, Deceuninck, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, Krispol, Pol-Skone, PORTA, Profix, Selena, Soudal, WIŚNIOWSKI.

Patronat honorowy na kampania objęły: Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Patronat merytoryczny sprawują: Instytut Techniki Budowlanej, EPPA (European Trade Association of PVC Window System Suppliers), Fundacja na Rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii, Narodowa Agencja Poszanowania Energii, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.

Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika.

Nasza Strona internetowa używa plików cookies do prawidłowego działania strony w tym do celów statystycznych. Korzystanie ze Strony bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce Plików Cookies

Akceptuję